Ще трябва ли да си смените телефона заради мобилното банкиране?

Банките непрестанно повишават изискванията към устройствата чрез които си общувате с тях – съобразете се в името на повишената сигурност

На 02.01.2020 г. УниКредит Булбанк спря версията на Bulbank Mobile за устройства с операционна система Windows Phone. От 01.09.2020 г. приложението CCB Mobile, ще работи с операционна система Android версия 6.0 или по-нова или iOS версия 10.0 или по-нова.

Това съобщиха от ЦКБ и уточниха, че промените се налагат поради това, че устройствата с по-стари версии не разполагат с необходимите характеристики да поддържат все по-новите функции на приложението ни за мобилно банкиране.

ЦКБ АД се стреми да продължи развитието на CCB Mobile за iOS и Android устройства, чиито технически стандарт позволява да предоставяме още по-удобна, достъпна и функционална услуга. 

CCB Mobile разполага с редица модерни функции – биометрична идентификация, push notification – известяване, плащане на битови сметки и 10 – цифрен код, лесно извършване на преводи в лева и валута, вкл. по образци, таблетна версия  и др.

Актуална версия на CCB Mobile може да намерите в съответния магазин за Вашето устройство.

Ето как УниКредит Булбанк  мотивира спирането на версията на Bulbank Mobile за устройства с операционна система Windows Phone – тази мярка е в следствие от решението на Microsoft да прекрати поддръжката и актуализациите на платформата си за мобилни устройства от декември 2019 г. След тази дата потребителите на Windows Mobile няма да получават обновявания на софтуера, вкл. такива за защита и сигурност на устройствата си, което ги излага на по-голям риск и уязвимост при използването на такъв тип мобилни телефони и не отговаря на изискванията на УниКредит Булбанк за използване на услугата мобилно банкиране.

В тази връзка, за да продължите и занапред да използвате удобствата на дистанционното банкиране, ви препоръчваме да се възползвате от новата мобилна версия на Bulbank Online или да преминете към устройства с операционна система Android и iOS.

Извиняваме се за причиненото неудобство на всички наши клиенти, които използват платформата Windows!

А ето и изискванията на някои от отстаналите приложения за мобилно банкиране:

DSK Smart Requires Android 4.0.3 and up Compatibility Requires iOS 11.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

My Fibank Requires Android 4.4 and up Compatibility Requires iOS 10.3 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

m-Postbank Requires Android 4.4 and up Compatibility Requires iOS 8.0 or later. Compatible with iPhone, iPad, and iPod touch.

 

Можете да споделите: