Неделна разходка

Всяка неделя ще разказвам за неудачни идеи за прилагане на GDPR – някои направо смешни.
Тази седмица първо място печели НАП с идеята да допълни датата на раждане към ЕГН като идентификатор за проверка на здравния статус.


На второ място е БТА с публикуването на следното съобщение:

 

 

Вероятно е станал технически гаф, но кое е накарало компанията да  изпрати този мейл на БТА, за мен е загадка. Не мисля, че някой представител на националната телеграфна агенция ще върне официален отговор, с който да потвърди, че с най-голямо удоволствие желае да получава „съобщения от служители на компанията ни във връзка с новини, покани, оферти, материали, фактури, договори, обмен на информация, данни, комуникация и друго от нас и от името на нашите клиенти“.
Интересна е залепената новина от Представителството на Европейската комисия в България, която започва със същите думички…
Случаеност? Не мисля…

Оригиналът може да бъде намерен тук: http://www.bta.bg/bg/c/OT/id/1807316

Можете да споделите: