Неделна разходка 3: WhatsApp отмени крайният срок 8 февруари за приемане на актуализирани условия за ползване на услугата от потребителите

Закъснялата комуникация трябва да върне обратно хората, избягали при Signal и Telegram

На 15 януари WhatsApp публикува в блога си съобщение, свързано с противоречивото възприемане на съобщението за новите условия за ползване. В Текста се говори за „объркване“ около предстоящата актуализация. Казва се, че дезинформацията е виновна за притесненията у потребителите.

WhatsApp винаги ще защитава личните разговори с криптиране от край до край, така че нито WhatsApp, нито Facebook могат да виждат личните съобщения, не се пазят логове, не се вижда споделеното местоположение и не се споделят контактите с Facebook.

С актуализациите нищо от това не се променя, се казва в съобщението.

Вместо това актуализацията включва нови опции, които бизнес потребителите могат да използват и осигурява допълнителна прозрачност за това как се събират и използват данните. … Тази актуализация не разширява възможността ни да споделяме данни с Facebook, декларират от WhatsApp.

Датата, до която хората ще бъдат помолени да прегледат и приемат условията, се променя. На никого профилът няма да бъде спрян или изтрит на 8 февруари.

Ще направим още много, за да изясним дезинформацията около това как работи поверителността и сигурността на WhatsApp. След това ще отидем при хората постепенно, за да преразгледаме политиката със свое собствено темпо, преди на 15 май да са налични нови бизнес възможности.

Текстът продължава със следните заявления: WhatsApp помогна за шифроването от край до край на хората по целия свят и ние сме ангажирани да защитаваме тази технология за сигурност сега и в бъдеще. „Благодарим на всички, които се обърнаха към нас и на толкова много хора, които са помогнали за разпространението на факти и спирането на слуховете. Ще продължим да влагаме всичко, което имаме, в превръщането на WhatsApp в най-добрия начин за поверителна комуникация“, завършва текста.

Това съобщение е от 15 януари 2021 г. , ето и предишните туитове:

Учебникарски е примерът със закъснялата комуникация на WhatsApp. Винаги при обученията, които водя, говоря за пресичането на комуникациите и защитата на личните данни.

В малките компании водещи са вътрешните комуникации – да дадем на новия служител не само материали за четене, а да го приобщим към културата на компанията с нейните морални норми. Да му се обясни защо е важна грижата за поверителността. В по-големите компании с много клиенти и доставчици комуникацията много лесно става кризисна дори от една дребна на пръв поглед грешка – например стъкло в буркана. Или недообяснена промяна в договора за използване на услугата.

Можете да споделите: