Отново фалшиви съобщения от името на „Български пощи“ ЕАД

И този път обещават като награда мобилен телефон

В сайта „Български пощи“ ЕАД днес бе публикувана новината, че отново са се активизирали фалшивите съобщенията от името на компанията:

„Български пощи“ ЕАД уведомява, че последната седмица се разпращат изключително много фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството, под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.

В повечето случаи в съобщението се уведомява, че клиентът има пратка и трябва да заплати определена сума за нейното получаване, като е необходимо да предостави данни от банкова карта и др.

„Български пощи“ ЕАД обръща внимание, че не изпраща тези съобщения, не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката, както и такса за тази доставка.

Имейли, които не носят официалния адрес и не произхождат от домейна на дружеството, не следва да се приемат за достоверни.

През последните години Български пощи“ ЕАД не организират томболи и игри, но ако тази политика се промени, те ще бъдат отразени на официалната страница на дружеството.

В началото на септември писах, че Фалшиви съобщения за раздаване на награди от името на „Български пощи“ ЕАД:

Обещават мобилен телефон срещу такса и лични данни – електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.

„Български пощи“ ЕАД съобщи вчера, че „през последните три седмици отново се активира разпращането на фалшиви електронни съобщения от името и/или с логото на дружеството, под формата на анкети или игри, в които се обявява, че получателят ще получи „награда“ – мобилен телефон, като за целта трябва да потвърди участие, предоставяйки лични данни (електронен адрес, данни от дебитна или кредитна карти и др.) и да заплати такса.

„Български пощи“ ЕАД и тогава обърна внимание, че не изпраща тези съобщения, не провежда анкети или игри, не раздава награди, не изисква по имейл заплащане на такси за доставка и при никакви поводи не изисква лични данни от дебитна или кредитна карта за доставката.“

На 27 май тази година също писах, че Фалшиви електронни съобщения от името на „Български пощи обещават награди срещу лични данни

Можете да споделите: