Обновете браузъра, не отваряйте съобщения, предупреждават две банки

ЦКБ АД предупреди, че за да продължите да имате достъп до услугите за интернет банкиране, браузърът ви или операционната система, която използвате, трябва да поддържа TLS версия 1.2 (или по-нова)

На сайта на банката днес беше публикувано следното съобщение:

Достъп до услугите за интернет банкиране на ЦКБ АД

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да ви уведомим, че в стремежа ни непрекъснато да поддържаме високо ниво на сигурност на продуктите и услугите, които предлагаме, от 01.12.2020 г. браузърите, които поддържат само ранните версии на протокола за сигурна комуникация TLS (TLS 1.0 и TLS 1.1), няма да могат да се използват за достъп до услугите за отдалечено банкиране на Централна Кооперативна Банка АД.

Ако браузърът ви или операционната система, която използвате не поддържа TLS версия 1.2 (или по-нова) е необходимо да ги актуализирате, за да продължите да имате достъп до услугите за интернет банкиране на ЦКБ АД https://www.ccbank.bg/bg/ccb-online-login.

С уважение,

Централна Кооперативна Банка АД

 

В края на миналата седмица пък Банка ДСК  съобщи за

Нов опит за фишинг измама

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим за нов опит за фишинг измама.

Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение от името на Банка ДСК, в което се изисква актуализация на клиентския профил в ДСК Директ. Съобщението Ви приканва да последвате линка и да въведете данните си за вход в ДСК Директ, както и чувствителни данни като имена, номер на карта, валидност на карта и CVV код.

В случай че сте получили такова съобщение, молим Ви незабавно да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до ДСК Директ от друг компютър и се свържете с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375 / *2375, на имейл call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на банката или през електронно банкиране ДСК Директ.

Използваме случая да напомним, че Банка ДСК или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от Вас да предоставите данни за пароли, ПИН или CVC/CCV код на карта, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране. Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност.

С уважение,

Екипът на Банка ДСК

 

На 22 октомври в сайта на банката имаше специално за съобщение за фирми:

ДСК Директ за бизнес клиенти е с нови функционални подобрения

В стремежа ни да отговорим на очакванията на нашите корпоративни клиенти, Банка ДСК внедри редица подобрения в интернет банкирането, предназначено за бизнеса. Обновената версия на ДСК Директ за бизнес клиенти предоставя възможност за обединен достъп до електронното банкиране на повече от една фирма, различни комбинации за подписване и изпращане на преводи, включително и задаване на лимити за тези дейности, и индивидуални права за всеки потребител. Добавена е автоматизирана платформа за договаряне и заявяване на валутни курсове изцяло онлайн, която за момента е налична за преводи между собствени сметки на бизнес клиенти, но скоро ще бъде доразвита и за физически лица, и преводи извън банката.

Прочетете още за функционалните подобренията в ДСК Директ за бизнес клиенти тук

На 21 октомври си появи съобщението Нови услуги и подобрения в ДСК Директ за индивидуални клиенти и бизнес клиенти

Уважаеми клиенти,

За да направим банкирането още по-лесно и удобно за Вас, като потребители на ДСК Директ, добавихме нови възможности, с които можете да се запознаете тук:

Подобрения в SMS съобщения

Вече имате възможност да избирате каква информация да се визуализира в SMS съобщението за потвърждаване на преводи през ДСК Директ.
Можете да изберете текстът в съобщението да е с по-малко детайли (кратка версия) или с по-подробна информация за превода (пълна версия).

Имате възможност да получите SMS с код вместо да въвеждате ПИН за приложението DSK mToken, при опит за логване в интернет банкирането ДСК Директ.
Можете да ползвате услугата, в случай че сте забравили ПИН кода за приложението DSK mToken или сте сменили апарата, на който е било инсталирано.

Подобрения в Меню Преводи  “Неизпратени” и “Архив” на ДСК Директ

Имате възможност да търсите извършения/те от Вас превод/и по име на банков клиент (получател), по валута на извършен/и превод/и, както и по сума на извършения/те превод/и (от/до) в меню “Архив” на ДСК Директ;
По подразбиране се визуализират общ брой и сума на всички преводи на заредената страница в меню “Неизпратени” и “Архив” на ДСК Директ;
Имате възможност да получите информация за общата сума и броя само на избраните от Вас превод/и (при маркиране с бутони “Подпиши”/ “Изпрати”) в трите основни валути (BGN, EUR, USD). в меню “Неизпратени” на ДСК Директ.

Подобрения в меню договорни фондове /функционалност за индивидуални клиенти/

Имате възможност да заявите покупка на договорни фондове, управлявани от Schroder Investment Management (Europe) S.A. и под-фондове, управлявани от Amundi Asset Management, чрез клонова мрежа и ДСК Директ;

Надяваме се новите възможности да бъдат полезни за Вас и да улеснят работата Ви с електронните канали на Банката.

Оставаме на разположение, в случай че имате запитвания относно новите функционалности или желаете да отправите предложение към Банката.

С уважение,
Екипът на Банка ДСК

Можете да споделите: