Какво се променя за данните ви в iOS 14?

Вероятно  Apple ще стартира iOS 14 в края на месеца, ще знаете как данните ви ще се използват

Apple предстои да стартира iOS 14. Какво да очакваме? Ето какво от компанията казват на разработчиците.

App Store ще помага на потребителите да разберат практиките за поверителност на приложението преди да го изтеглят. За всяко приложение потребителите ще могат да научат за  типовете данни, които то може да събира и дали информацията се използва за проследяване.

“Скоро ще бъдете задължени да предоставите информация за вашите практики за поверителност в App Store Connect. Ако използвате код на трети страни – като например SDK за рекламиране или анализи – ще трябва също да опишете какви данни събира кодът на трети страни, как могат да се използват данните и дали данните се използват за проследяване на потребителите.”

Искане на разрешение за проследяване

За iOS 14, iPadOS 14, и tvOS 14, ще трябва да получите разрешението на потребителя чрез рамката на AppTrackingTransparency, за да ги проследите или да получите достъп до рекламния идентификатор на тяхното устройство.

Примерите за проследяване включват, но не се ограничават до:

  • Показване на насочени реклами в приложението ви въз основа на потребителски данни, събрани от приложения и уебсайтове, притежавани от други компании.
  • Споделяне на данни за местоположението на устройства или списъци с имейли с посредник на данни.
  • Споделяне на списък с имейли, рекламни идентификатори или други идентификационни номера с рекламна мрежа на трети страни, която използва тази информация за пренасочване на тези потребители в приложения на други разработчици или за намиране на подобни потребители.
  • Поставяне на SDK на трета страна във вашето приложение, което комбинира потребителски данни от приложението ви с потребителски данни от приложения на други разработчици, за да се насочи към реклама или да измери ефективността на рекламата, дори ако не използвате SDK за тези цели.

Със SKAdNetwork се проверява колко инсталации са възникнали от реклама и да измерват кои кампании са най-ефективни, като същевременно се запазва поверителността на потребителите.

От тази есен рекламните мрежи, използващи SKAdNetwork, ще имат достъп до информацията за приложението Source.

Последиците ще са огромни, експерти очакват маркетинговите технологии  бързо да бъдат преразгледани за съответствие.

Можете да споделите: