Банка ДСК съобщи за временни технически нарушения в достъпа до услугите

Това не е единствения стрес за клиентите последните дни – на 29 юли част от тях получиха „пуш нотификация с текст “Kole Poluchi li?”.

Днес, 07.08.2020 г., Банка ДСК публикува следното съобщение на сайта си:

„Уважаеми клиенти,

Поради непредвиден комуникационен проблем при наш доставчик, настъпиха нарушения в достъпа до услугите, предоставяни в Клоновата мрежа и чрез онлайн/мобилното банкиране на Банка ДСК.

Картовата система на Банката не е засегната.

Експертен екип на фирмата-доставчик е установил причината и работи усилено за нейното отстраняване и за възможно най-бързото възстановяване на обслужването.

Извиняваме се за причиненото неудобство и Ви благодарим за разбирането!

Екипът на Банка ДСК“

Днес 08.08 съобщението вече е с друг текст:

Банка ДСК с извинение за временни технически смущения в електронно и мобилно банкиране

Днес в интервала между 09:48 и 12:54 ч., поради технически инцидент при наш основен доставчик на комуникационни услуги, настъпиха нарушения в работата на Клоновата мрежа и онлайн/мобилното банкиране на Банка ДСК. Картовата система на Банката не беше засегната.

Държим да подчертаем, че инфраструктурата и информационните системи на Банката са в пълна изрядност и проблемът не се дължи на тях.

Фирмата-доставчик на комуникационни услуги установи причината за инцидента и работи усилено за нейното отстраняване. Тя предостави алтернативно решение и от 12:54 ч. каналите за обслужване на клиенти работят, но при електронното и мобилното банкиране се наблюдава забавяне на услугите.

Доставчикът пое ангажимент да приложи цялостно разрешаване на техническия проблем към 16:30 ч. днес, с което услугите ни ще се предоставят безпроблемно.

Извиняваме се на нашите клиенти за причиненото неудобство!

С уважение,
Банка ДСК

 

Клиентите на банката миналия понеделник бяха изненадани от неочаквано балонче на телефоните си с текст “Kole Poluchi li?”

Ето какво съобщи банката:

„Уважаеми клиенти,

Днес, 29.07.2020 г. в интервала 11:15 – 11:40 ч. част от клиентите на Банка ДСК, използващи мобилното приложение DSK Smart, са получили пуш нотификация с текст “Kole Poluchi li?”.

Полученото съобщение е изпратено по погрешка от разработчика на приложението и е с цел провеждане на вътрешни тестове на подготвяната нова версия на DSK Smart.

Уверяваме Ви, че не е засегната сигурността на мобилното банкиране и не е необходимо да предприемате каквито и да е действия.

Извиняваме се за причиненото неудобство и благодарим за разбирането.

Очаквайте до края на тази или началото на следващата седмица новата версия на DSK Smart, включваща тъмен режим на приложението и редица подобрения.

С уважение,
Екипът на Банка ДСК“

Ако някой не знае какво е „Push нотификация“, определение мамирам в документите на друга банка:

„Push нотификация“ e известие (нотификация) във формата на кратко съобщение, което се изпраща от Банката на Картодържателя и се показва на екрана на мобилното устройство, на което е инсталирано и активирано приложението m-Token … bank. С него Оправомощеният държател се информира, че се извършва операция, изискваща неговото потвърждение и е необходимо да отключи m-Token … bank и да я потвърди. Известието съдържа информация за операцията, чието потвърждение се изисква (сума на операцията и търговец/получател на сумата).“

 

Можете да споделите: