UniCredit Bulbank закрива профилите си във Facebook, Messenger и Instagram на 1 юни

Преди почти година Жан-Пиер Мустие, главен изпълнителен директор на Unicredit, заяви в конферентен разговор, че се прекратява използването на Facebook за рекламни и маркетингови цели и в бъдеще няма да се ползва социалната мрежа, докато тя не подобри своите етични стандарти. „Facebook не действа етично… Банката няма да използва социалната мрежа, докато това не се промени“, каза още той.

Според някои източници решението на UniCredit да не използва Facebook за своите кампании е било взето в края на месец март 2018 г. На 8 август попитах: Защо Спас още рекламира работата си през юли?

„С постоянния си ангажимент да инвестира в подобряването на своите дигитални канали, за да поддържа висок стандарт на общуване, UniCredit обявява пълното си оттегляне от Facebook, Messenger и Instagram от 1 юни 2019 г.“ обяви банката.

„Решението е в сила за всички страни, в които УниКредит обслужва своите 26 милиона клиенти. Групата инвестира в подобряването и разширяването на своите собствени дигитални канали. Ще продължим да споделяме с вас всички събития и новини, свързани с УниКредит и УниКредит Булбанк в сайта и блога на УниКредит Булбанк, както и в останалите ни активни профили в LinkedIn, Twitter и Youtube.“

Жан-Пиер Мустие преди година отговори положително на въпроса дали решението за неизползването на Facebook се дължи и на скандала с Cambridge Analytica.

Можете да споделите: