Спас спира да рекламира чрез Facebook търсенето на Системен аналитик в УниКредит

„Запознай се със Спас, който е част от нашия IT“ екип. Дали тази реклама от страницата на УниКредит Булбанк АД  във Facebook ще продължи да привлича кандидати за работа в банката, не е ясно. Жан-Пиер Мустие, главен изпълнителен директор на Unicredit заяви в конферентен разговор, че се прекратява използването на Facebook за рекламни и маркетингови цели и в бъдеще няма да се ползва социалната мрежа, докато тя не подобри своите етични стандарти. „Facebook не действа етично… Банката няма да използва социалната мрежа, докато това не се промени“, каза още той.

Запитан дали решението за неизползването на Facebook се дължи и на скандала с Cambridge Analytica, Мустие отговори положително.

Той споделя, че Facebook е гарантирал, че няма да използва данните, които събира от потребителите, но в крайна сметка това е било сторено.

Според някои източници решението на UniCredit да не използва Facebook за своите кампании е било взето в края на месец март. Защо Спас още рекламира работата си през юли?

Можете да споделите: