Неделна разходка 9

Продължавам всяка неделя да разказвам за смешни истории, свързани със социалните мрежи,  GDPR и сигурността на личните данни в интернет.

Ирландската комисия за защита на данните публикува отчета си за периода от 25 май до 31 декември 2018 г. В доклада се отчита присъствието на  DPC в световните медии:  Sky News, CNBC и „60 minutes” на CBS.

Да видим какво медийно присъствие отчита в доклада си българската Комисия за защита на личните данни: „„Труд”, в. „24 часа”, в. „Монитор”, в. „Капитал”, в. „Банкеръ”, в. „Черноморски фар- Бургас”, сп. „Бизнес клуб” и др. Електронните медии на БНТ, БНТ2, bTV, Нова ТВ, телевизия BgOnAir, TV+, Bloomberg TV Bulgaria, както и БНР – програми „София“, „Хоризонт“, „Христо Ботев“, Видин, Кърджали, Бургас, Шумен, Варна, Благоевград; радио „Фокус”; студентско радио „Реакция”; Дарик Радио и др., редовно продължават да отразяват гледната точка на КЗЛД и да предават реализираните интервюта по актуални теми, свързани с личните данни. Отговорите на различни въпроси от медиите и обществото могат да се четат всекидневно и в електронните сайтове на медиите от новото поколение Novini.bg, Economy.bg, Technews.bg, Manager.bg, Lex.bg, Debati.bg, Clinica.bg и т.н.” Цитатът е дословен.

За БНР вече съм писала.

Особен интерес от гледна точка на личните данни предизвикват „медиите от новото поколение“ и техните „Политики за поверителност“.  Поне тези, които имат, защото Debati.bg, Clinica.bg нямат.

Sportal.bg имат една от най-впечатляващите политики за личните данни в България – в рубриката „Лични данни“. За Novini.bg на сайта на групата пише, че „е най-новото попълнение сред портфолиото на Sportal media Group“. Защо тогава на сайта на Novini.bg администраторът на лични данни е  „Голф България” ЕООAД (наричано по-долу за краткост „Голф България”)?

 

Можете да споделите: