Amazon публикува имена и имейли на клиенти и се извини за грешката

Амазон публикува имената и имейлите на клиентите си непосредствено преди истеричните покупки на черния петък. CNBC публикува имейл до клиент на Аmazon със съобщението, проблемът се дължи на “техническа грешка”.

Компанията съобщи, че проблемът е решен, но без да каже колко потребители са засегнати, нито за колко време.

В имейла до засегнатите клиенти, Amazon казва, че не е нужна смяна на паролата. Специалисти обаче съветват хората, получили съобщението, да сменят паролата си възможно най-бързо.

В изявление Amazon по случая се посочва, че проблемът е разрешен, а всички засегнати са информирани. Пред CNBC от компанията казват, че сайтът и системите на Amazon не са били засегнати. Някои британски медии предполагат, че проблемът е възникнал скоро, понеже според GDPR компаниите имат 72 часа за уведомяване на засегнатите.

 

Можете да споделите: