Преди да тествате новата функционалност на DSK Smart поискайте да прочетете условията за защита на личните ви данни

На 15.01.2021 г.  банката съобщи, че набира бета тестери на новата функционалност за превод на средства по мобилен номер, но не се вижда промяна в политиката й за сигурност, нито дума няма и в специално създадения сайт

В следващите две седмици потребителите на DSK Smart, мобилното банкиране на Банка ДСК, ще могат да тестват най-новата функционалност на приложението за превод на средства само по мобилен номер. Така ще могат сами да се уверят в предимствата и удобствата, предлагани от новата функционалност, която се подготвя за внедряване.  

Това написаха в сайта на банка ДСК на 15 януари. До днес обаче не намирам никъде подробности за защитата на личните данни на бета тестерите. Това е нужно, защото според GDPR още на етапа на проектирането трябва да се предвидят нужните мерки.

Какво трябва да се съдържа в съобщението до участниците – например кръгът от хората, които ще имат достъп до личните данни – от банката, от фирмата – разработчик и т. н. Целта на обработване на личните данни и срокът им на съхранение също са задължителни текстове. Вижте какво още пише в съобщението на банката:  „Всички участници ще получат обратно по сметката си таксите за направените преводи през новата услуга по време на тестовия период (15.01. – 31.01.2021 г.) до един месец след приключването му“.

Успех на начинанието на банката, но пак се издъниха.

Ето и информацията за новата функционалност:

Коментарите си за новата услугата „Преводи по мобилен номер“, потребителите на DSK Smart могат да споделят на специално създадената  страница  или чрез формата за обратна връзка на мобилното приложение.

Желаещите да използват новата услуга на Банка ДСК трябва да притежават смарт телефон с операционна система Android над 4.4.2., да последват линка „Присъединяване към бета-програма“ в описанието на DSK Smart в Google Play и да инсталират наличната актуализация на мобилното банкиране.

Инсталирането на новата версия на DSK Smart ще замести настоящата. След като си свалят новата версия, потребителите трябва да активират функционалността „Преводи по мобилен номер“ от меню „Настройки“ на мобилното си банкиране и да разрешат достъпа до контактите си, записани в телефона. След като направят и това, в меню „Преводи“, „По мобилен номер“, на DSK Smart потребителите ще могат да видят списък с всичките си контакти, които са активирали новата услуга и на които вече могат да изпращат пари само с няколко клика.

Преводите стават изключително бързо, лесно и удобно, като след избор на получател и мобилния му номер банковата му сметка се зарежда автоматично. Наредените суми се потвърждават с DSK mToken или SMS код с цифров сертификат, а средствата са налични в сметката на получателя до минути.

Как да станете бета тестер на новата функционалност „Преводи по мобилен номер“ на DSK Smart >> https://dskbank.bg/стани-beta-tester.

Стани бета тестер

Включи се като бета тестер

Бъди сред първите изпробвали новата функционалност в DSK Smart

  • Разкажи на приятел и го покани да се включи заедно с теб:
    Вече има още по-бърз и лесен начин да превеждаш средства на семейството или приятелите си, които ползват  DSK Smart. В приложението за мобилно банкиране  DSK Smart добавихме възможност да изпращаш пари, избирайки получателя само по мобилния му номер в твоя списък с контакти. В най-новата версия на приложението  DSK Smart, в меню „Настройки“ можеш да активираш функцията за преводи по мобилен номер. Така ще виждаш всички твои приятели, които също използват  DSK Smart  и ще можеш да им изпратиш пари, избирайки единствено името и мобилния номер, записани в твоя телефон. Избирайки получателя по мобилния му номер, автоматично се зарежда и неговата банкова сметка в Банка ДСК. За теб остава само да въведеш сумата и да наредиш превода. Да преведеш пари по мобилен номер е точно толкова сигурно и бързо, колкото и да дадеш пари на ръка – преводът се потвърждава чрез метод на подписване DSK mToken или SMS код с цифров сертификат, а средствата са налични в сметката на получателя до минути.
  • Очакваме теб и твой приятел да се включите като бета тестери на новата функционалност в DSK Smart. Защо да участвате?
  • Вашата обратна връзка е принос за развитието на онлайн услугите, които предоставяме. Искаме да разберем мнението на нашите клиенти и заедно да развием и подобрим функционалностите на мобилно банкиране DSK Smart. Така помагате да го направим още по-лесно и удобно за използване. Таксите за направените преводи през услугата по време на тестовия период ще бъдат възстановени на участниците в рамките на един месец след приключването му.

 

Ето какво очакваме от нашите тестери:

  • Да имате мобилен телефон с Android, версия на софтуера над 4.4.2 и достъп до Google Play;
  • В мобилно банкиране DSK Smart да активирате новата функционалност „Преводи по мобилен номер“ от меню „Настройки“;
  • Да тествате новата функционалност като преведете символична сума един на друг;
  • Да изпратите впечатленията си през анкетата в долната част на тази страница;

Какво е необходимо, за да се включите като бета тестери?

За да участвате с твой приятел в тестването на новата функционалност „Преводи по мобилен номер“ е необходимо и двамата да иматe мобилното банкиране DSK Smart. Ако си забравил потребителското име или паролата за електронното и мобилното банкиране, можеш да създадеш нови изцяло онлайн, без необходимост от посещение в офис. Необходимо е само да имаш дебитна или кредитна карта от Банка ДСК.

Как да участвате?

  1. Намери приложението DSK Smart в Google Play на телефона си и го отвори. На екрана ще видиш описанието на приложението и в долната му част раздел „Присъединяване към бета-програма“.
  2. Кликни върху „Присъединяване“ и потвърди включването си.
  3. Инсталирай наличната актуализация на DSK Smart. Тя ще замени текущата версия, която използваш.

Обратна връзка:

Очакваме да тествате новата функционалност и да ни споделите мнението си за новата функционалност на DSK Smart до 31-ви януари 2021 г. в полето по-долу или във формата за обратна връзка в мобилното банкиране.“

Даже приканват: Остави ни и твоя e-mail адрес, ако имаме въпроси, свързани с обратната ти връзка: E-mail“

 

 

Можете да споделите: