Банка ДСК съобщи за нов опит за фишинг измама

Фалшиф сайт изисква чувствителни лични данни като имена, номер на карта, валидност на карта и CVV код

Днес банка ДСК съобщи на нов опит за фишинг измама:

“Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим за нов опит за фишинг измама.

Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение от лице, представящо се за Банка ДСК, в което се изисква актуализация на лични данни в ДСК Директ. Съобщението Ви приканва да последвате линк, който отвежда до сайт, създаден за измами, наподобяващ ДСК Директ и изискващ да въведете потребителското си име и парола. След въвеждането на данните, сайтът започва да изисква от Вас различни чувствителни данни като имена, номер на карта, валидност на карта и CVV код, SMS с ПИН, получен на мобилен телефон.

В случай че сте получили такова съобщение, молим Ви незабавно да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до ДСК Директ от друг компютър и се свържете с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375, кратък номер *2375 (*BDSK), на имейл call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на банката или ДСК Директ.

Използваме случая да напомним, че Банка ДСК или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от Вас да последвате линк в имейл, водещ до сайт със съмнителен адрес и изискващ предоставяне на данни за пароли, ПИН, CVC/CCV или получен SMS с код изпратен до Вас, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране. Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност на: https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност

С уважение,
Екипът на Банка ДСК”

На 7 юли публикувах съобщението: Банка ДСК съобщи за временни технически нарушения в достъпа до услугите.

По късно заглавието беше променено на Банка ДСК с извинение за временни технически смущения в електронно и мобилно банкиране

Също днес банката съобщи и за нова услуга “Защитен вход” за потребители на  ДСК Директ с мобилен тоукън DSK mToken.

Уважаеми клиенти,
С цел да Ви предоставим още по-високо ниво на сигурност при управление на Вашите финансови средства, потребителите на ДСК Директ, използващи тоукън-мобилно приложение DSK mToken, вече могат да се възползват от услугата “Защитен вход”.

Услугата “Защитен вход” е напълно безплатна и предоставя допълнително ниво на сигурност, тъй като всеки вход в ДСК Директ се потвърждава чрез DSK mToken. След въвеждане на потребителското име и парола за ДСК Директ, ще получавате пуш нотификация в мобилния тоукън DSK mToken и с него ще потвърдите влизането си.

Всеки потребител с мобилен тоукън може сам да активира “Защитен вход” през меню “Настройки”, подменю “Защитен вход”. За да активирате или деактивирате услугата, ще бъде необходимо да потвърдите промяната чрез DSK mToken.

За допълнително улеснение имате възможност да посочите доверени IP адреси, от които да  влизате в ДСК Директ без да се изисква потвърждение с мобилен тоукън DSK mToken:
– Добавянето и премахването на IP адрес в списъка изисква потвърждение с мобилен тоукън DSK mToken;
– При вход във Вашето електронно банкиране от доверен IP адрес ще се изисква само въвеждане на потребителско име и парола;
– За всички останали IP адреси ще се изисква допълнително потвърждение с мобилен тоукън DSK mToken.
Преди да посочите доверени IP адреси, Ви съветваме да се уверите, че само Вие имате достъп до тях. Можете да получите тази информация от Вашия интернет доставчик.

С уважение,
Екипът на Банка ДСК

Можете да споделите: