Вицепрезидентът на компанията Скот Спенсър съобщи в корпоративния блог за актуализираната политика за политически реклами
Вицепрезидентът на Google Скот Спенсър съобщи в корпоративния блог, че политическите реклами ще се насочват според възрастта, пола и местоположението в зависимост от пощенския код. Няма да се отчитат политическите възгледи на потребителите. Политическите рекламодатели могат, разбира се, да продължат да извършват контекстуално насочване, като например към четящите за икономика.
По-точно ще са формулирани правилата за реклами и са добавени примери, за да илюстрират забраните за „deep fakes”.
На 11 ноември разказах за натиска върху социалните медии за ограничаване на лъжливата политическа реклама чрез писма и декларации на политици, учени и бизнесмени.
Google дава достъп до отчет за прозрачност, който показва действителното съдържание на самите реклами, кой е платил за тях, колко са похарчените пари, колко хора са ги виждали и как са били насочени.
От 3 декември 2019 г. се разширяваме обхвата на прозрачността си за изборна реклама в САЩ. Още подробности ще бъдат обявени през следващите месеци.