3200 думи на Марк Зукърбърг за бъдещето на социалните мрежи

Изпълнителният директор на Facebook Марк Зукърбърг използва 3200 думи за да представи бъдещето на Facebook, WhatsApp и Instagram.

Броят на думите изброи Крис Фокс от BBC, който написа, че критиците на Facebook са се изсмели на публикуваното в блога на Зукърбърг обещание да се превърне в социална мрежа, фокусирана върху неприкосновеността на личния живот.

Но всеки, който има профил във Facebook, трябва да прочете публикацията на Зукърбърг. Защото никоя медия не може да преразкаже лична позиция от 3200 думи, в която има послания към много хора и институции.

Медиите, анализиращи публикацията на Зукърбърг, обръщат внимание на факта, че при очакваното шифроване от края до край на съобщенията в социалната мрежа, вече няма да е възможно властите да изискват кореспонденцията на хората.

The Guardian пък пише, че Зукърбърг предлага неприкосновеност на личния живот във Facebook, но не непременно неприкосновеност на личния живот от Facebook. И предупреждава, че ако технологията зад Facebook, Instagram и WhatsApp бъде смесена, тогава Facebook може да спори с регулаторите, че продажбата е невъзможна.

5737 са в момента коментарите под публикацията на Зукърбърг.

 

Можете да споделите: