Apple се рекламира със защитата на неприкосновеността

Американският технологичен гигант Apple сложи върху стената на хотел SpringHill Suites by Marriott в Лас Вегас огромен билборд с надпис “What happens on your iPhone, stays on your iPhone”, съобщи https://www.kaldata.com.

Перифразата на американския израз „Каквото се случва във Вегас си остава във Вегас“  е свързана със стремежа да компанията да рекламира преимуществата си в сферата на защитата на личните данни.

В банера е изписан и уеб адреса аррlе.соm/рrіvасу с декларацията за поверителност на Apple  и настройките за сигурност.

Билбордът поставен преди отриването на най-голямото световно технологично изложение CES, което се провежда в града от 8 до 11 януари.

На 2 януари Тим Кук, главен изпълнителен директор на Apple Inc., публикува Писмо до инвеститорите с предварителни финансови данни за тримесечието, приключило на 29 декември.

Той отчита свиване на пазара на смартфони в Китай, едновременно с рекордни приходите от услуги.

BTV съобщи за представения на изложението в Лас Вегас пестящ пространство 65-инчов телевизор, който се прибира в тесен шкаф, когато не се използва.

Можете да споделите: