Глобиха английския сайт на мамите със £ 140,000

Службата на британския комисар по информацията (ICO) наложи глоба от £ 140,000  на Lifecycle Marketing (Mother and Baby) Ltd за незаконно събиране и продажба на лична информация чрез сайта Emma’s Diary.

Сайтът на британските мами е продал данни за повече от един милион души без тяхно знание, според службата на комисаря по информацията (ICO).

Купувачът е Experian Marketing Services, агенция, работеща с Лейбъристката партия. Партията е използвала базата данни в изборите през 2017 г. като по пощата е изпратила до майките призиви за защита на детските центрове Sure Start.

Lifecycle Marketing, която е собственик на Дневника на Ема, се извини в изявление.

“Ние никога преди не сме предоставили данни на политическа партия и никога повече няма да го направим”, се казва в изявлението.

Този случай е част от цялостното разследване на ICO за използването на лични  данни за политически цели, започнало през март 2017 г. В него ICO също така заплаши Facebook с глоба до 500 000 британски лири.

Можете да споделите: