Банка ДСК съобщи за блокирани плащания с карти заради комуникационни прекъсвания вчера

Днес тя съобщи за „старт на образователната кампания, посветена на твоята онлайн сигурност… Спокойни в интернет. Научи. Пази се. Предай нататък.“

„Даваме старт на образователната ни кампания, посветена на твоята онлайн сигурност. За да запазиш своето лично пространство в мрежата, виж практичните уроци, които създадохме за теб 👉 https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност Спокойни в интернет. Научи. Пази се. Предай нататък.“

Това съобщение се появи днес във Facebook страницата на Банка ДСК. Похвално начинание! Но… имам няколко забележки. Сигурно цялата кампания е смятана за мобилни устройства, защото на компютъра ми изглежда направо ужасно. Пробвайте.

Щом е кампания, значи има още нещо. Потърсих в началната страница на сайта на банката и  . . .  нищо.

Но пък намерих следното

Съобщение за клиентите

Уважаеми клиенти,

Поради комуникационни прекъсвания на 05.10.2020 г., в интервала 17:35-19.00 ч., бяха регистрирани временни затруднения при транзакции с карти на Банка ДСК.

Блокираните неуспешни плащания през посочения период ще бъдат своевременно разблокирани.

Извиняваме се за причиненото неудобство.

Екипът на Банка ДСК“

Добре, ама защо това съобщение го няма във Facebook? Да видим какво има в ДСК Директ, все пак и неговите клиенти се интересуват от онлайн сигурност.

Там намирам още по интересно съобщение от вчера, другите две ги няма в този час. Извинявам се, ако предстои публикуването им по-късно.

Уважаеми клиенти,

Във връзка с планирана техническа профилактика на 05.10.2020г., в периода от 22:30ч. до 23:00ч., са възможни нарушения във функционирането на следните системи и услуги на Банка ДСК: електронно банкиране ДСК Директ, мобилно банкиране DSK Smart, DSK Business, услугата Multicash, както и SMS известяване за електронни канали.

Банка ДСК се извинява за причиненото неудобство и благодари за проявеното разбиране.“

Не знам дали е нарочно или случайно публикуването на тези съобщения точно в този ред. Но освен факта, че не се публикуват навсякъде, ми прави впечатление, че няма час на публикуване, а само дата.

@CyberSecMonth, #CyberSecMonth, #ThinkB4UClick, @CyberSecMonthEU

Можете да споделите: